Jag älskar dig, men jag hatar dig mer!

Detta var länge sen man gjorde nu... Har inte haft en dator på över 3 månader nu, pga flytt och att den varit trasig.. idag är den som den ska och det är otroligt skönt.
Har hunnit med både det ena och det andra.
Har varit med om en helt underbar upplevelse!!
Fick vara med min kära syster på hennes förlossning, blev även Gudmor till lillkillen Linus!
Helt underbart, men läskigt!
Gör gärna om det kan man säga..

Jag är fortfarande tillsammans med min David/Alireza, och är helt dökär i honom. kan inte sluta tänka på honom.. han är mitt allt!

I morgon händer det grejor! fyyyfan... usch!
ont i magen så jag får magsår för fan! hahaha..

Nej men om man ska ta och gå till sängs nudå!
Kanske börjar uppdataerar igen eller om man lägger ner skiten, vettefan alltså..
men mycket har hänt/händer i mitt liv nu! ;D
p.s tappat 55kg plus mer... inte vägt mig på ett tag nu!
Men skönt ääääärä! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0