Kevin "kusin" Nyman

Jag satt nyss och lyssna på en låt Run med Leona Lewis.
Världen är orättvis, det kan man påstå.
Jag har inte riktigt förstått att du har en svår sjukdom, att du mår så dåligt, att du kämpar så mycket och är bara 3 år. Det är helt sinnesjukt hur en 3åring ska få kämpa för sitt liv för en jävla äcklig sjukdom som jag hoppas man kan utrota snart. Cancer är ingen lek, det är en allvarlig sjukdom som inte ska drabba någon. Ingen förtjänar att få denna sjukdom, inte ens dom värsta människorna i världen. Jag tänker på dig dag ut och dag in. Skriver inte det så ofta, men du ska veta en sak Kevin, du finns inom oss allihopa. En del vill/kan inte uttrycka sig med såna här ord, men dom vill nog så gärna säga så mycket mer.
Jag önskar av hela mitt hjärta att du slipper lida, att du blir frisk inom en snar framtid, helst igår, helst nyss!
Jag älskar dig lillkusin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0