Tainted love..

Hejsan!
Igår satte jag mig på tåget mot stockholm för att umgås med karln min!
Första gången jag åkte hit (till honom). Och usch och fy vad nervös jag
var inne på centralen! FOLK TA MIG FAN ÖVERALLT (!!) menmen..
Christian kom och mötte upp mig efter en timma ca och vi gick till Max
för att få något i magen. Sen åkte vi hem till honom i Bro! Skit mysigt
ställe vill jag lova! Hel mysigt ställe, och nej ska inte flytta hit, över min
döda kropp! Trivs fan bättre i Hedemora, ser dumt ut men jag gör det..
Min familj, mina vänner och ingen stress!
idag har vi varit inne i stockholm, har några bilder på telefonen som kommer
upp senare.. eller när jag kommer hem kanske, antingen på min facebook
eller på blogg´n, får se!
Vi gick runt och kikade, käkade även på Max idag med, hehe! Bortskämd.se ..
Nu är vi hemma i Bro igen, och har nyss gjort rent akvariumet, hel mysigt rum
han har iaf.. soft, mysigt och ett typiskt pojk/karl rum..
Inte stökigt dock :O
Men saker överallt.. :P
Nu ska vi bädda ner oss i sängen och se Solsidan s1 !!
För jävla rolig serie det där.
Underbar karl har man hittat vill jag lova..
Men dock har man inte fått träffa svärmor och svärfar ännu, får se om man hinner
se svärfar i möre då!
Nej godnatt med er!
Fan ta er om ni inte försvinner säger jag bara..
Kärlek det där! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0