Oh carol..

Hey!
Tiden läker alla sår? Caroline Sonne, jag lovar dig
att det gör dom. Men en del tar tid,
en del tar en dag. Men låt det ta sin tid. Lovar dig
att det är värt det, att vänta!
Finns här darling!
Nygaddad och fin säger jag bara. Vart sjukt nöjd med min nya gadd!
Nathalie hon är bra duktig kan jag lova. Hon har inte gjort många, under
20 stycken tror jag och hon som har gjort min. (bild kommer nernför).
Har varit ledig hela helgen. Otroligt skönt. Ska umgås med
underbara, roliga, söta människor idag och sen blir chillchill! :)
Jobbar heeeeeeeeeeela nästa vecka och helg.
Sen så! Är man ledig lite till ^^, känner att jag jobbar ihjäl mig snart.
Men värt det, ungar och gubben! Kan inte bli lyckligare!
Och ps, faaaan vad snygg jag blivit ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0