Every breath you take..

Jag älskar mitt liv, ibland inte.
men hallå, alla har väl dåliga dagar?
Vurpade på mopeden iförrgår och var så jävla förbannad hela kvällen här hemma.. hehe!
Men allting gick bra, åkte dock bara i 10km/h.. menmen snoooorhalt!
Jobbat som en jävla galning och äntligen är det helg kan jag säga!

Jag jobbade hela veckan och sista dagen (fredag) så byggde jag och typ 10 ungar
med "plusspluss" heter det. Och jag lovar dig/er att det var det roligaste jag sett
och gjort med en unge. Dom sammarbetade som tusan och visade varandra att
"såhär kan man göra", "vad snyggt du gör" osvosv. Dom berömde varandra till
max. Jag vart väldigt stolt över dom. Vi gjorde en hel bondgård. Med djur, lador,
traktorer osv.. SJUKT roligt!

 

Var till Linda igår kväll och vart bjuden på 2 rätters middag ! Skit gott var det..
Såg även två program på tven "minuten" och "big brother". :)
Kom väl hem runt 23.30 och la mig direkt.
vakna idag och vi gick och gymma en timme jag och Linda.
åkte sedan upp till Tuppe och Sara och tog en kaffe och fick med mig en Ninja och
en Viggo. Men nu har jag bara Ninja kvar.

Morsan ringde precis så nu ska jag ut till lekparken och leka med massa barn! :D

 

ha de gött! :D

 


Fasters älskling! Viggo Sigge Claesson! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0