Do you want me..

Alla kan väl inte må bra hela tiden?
Alla kan väl inte acceptera sånt skit hela tiden?
Alla kanske inte vill?
en del kanske vill..
Jag vet inte, och ärligt talat så bryr jag mig inte längre.
SÅ trött på det nu.
Nej jag har inte mått bra dom senaste dagarna, ?
Men herregud.. du och du och du.. ni allihopa har dåliga dagar
ni också, precis som jag!
Vaknade vid 06.20 och gick upp och tog en dusch!
Nu sitter jag här med "gomorron" juice och nygjord toast!
Skit najsig morgon! :)
På fredag sticker vi på kryssning och vad roligt vi ska ha!
I lördags hade jag fest här. Var en rolig fest.. men förväntade mig mer.
Däckade vid 01.. och sen vakna med en sån huvudvärk och samtidigt full så
jag trodde jag skulle gå och häng mä!
UschUschUsch!
Snart blir det att åka till jobbet och umgås lite med barnen som kan
få mig på glatt humör på, ja ska vi säga 4 sek? :D
Ha en fin vecka allesammans!
TJOOOOE!
Älskade vän! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0