Lets do it again..

Heeey!
 
Varit på Öland en vecka med hela jävla familjen, och lovar er det behövdes efter allting!
Så skönt, så underbart och så TYST!
Skulle dock lämnat telefonen hemma tror jag.. menmen, sånt är livet ibland! :)
Första dagen så tog vi det lugnt hemma i stugan, eller ja utanför där! Solade och brände
oss allihopa. Drog ner till havet och bada/sola och bara njöt.
Andra dagen drog jag och alla grabbar till gocarten och räjsade som dårar, kul som fan! :D 
Snygga karlar var det också, hihi!
på kvällen drack jag och Sara lite vin och sedan drog vi ut och gjorde Böda hamn osäkert..
Dock inte en käft ute, konstigt en söndagkväll liksom.. menmen, kul hade vi iaf, ensamma!
Tredje dagen så, ja vad fan gjorde vi då? hahah sola och bada iaf, jo.. på kvällen blev jag
barnvakt åt alla ungar, Naima, Zacke, Viggo, Mio och Elias! Alla dom andra drog ut och åt
parmiddag, får skylla mig själv som är singel ;) hahaha!
Fjärde dagen sola och bada, lite tråkigare väder dock men gick iaf. Åt god mat hela veckan
och ja, vad gör man på semestrarna? Man njuuuuter, och det har jag gjort för fulla muggar!
Dock längtade jag hem till mina kära katter som jag klämde ihjäl igår kväll! ;)
Har insett att droger är ännu mera skit än vad jag tyckte förut, fyfan!
 
Flytt på G! NiceNiceNice! ^^,

 
Nu blir det att fortsätta se Games of Thrones! :D Fyfan, se den serien ... galet bra, och hörrni
mycket porr/sex.. Alltså en serie för mig :D ;)
 
 
 
 
Fan, titta så snygg jag är!
Mina ögon, <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0