Dag 1 .. Dogy style!

Ska hjälpa min älskade vän att få hennes hund lydig, få honom att visa vem som bestämmer,
hur han ska bete sig bland andra hundar, samt andra katter, hur man beter sig bland folk,
hur man går i koppel riktigt osvosv.
Amstaff/pitbull hund som heter Kiler, 1 år ca. Okastererad. Vi ska beställa tid och kasterera honom.
Då av egen erfarenhet så vet jag att hundar blir lugnare och en bättre hund. (inte alla, men dom flesta).
Ska skriva i bloggen om hur det går dag för dag. Han tycker inte om katter, och det roliga är att jag
har fyra egna. Så innan jag lämnar honom tillbaka ska han tycka om katter och kunna vara i ett
lugnt tillstånd när han hör motorljud!
 
Dag 1
 
Har tre hundar här hemma.
Pumba, Ninja och Kiler. Ska ut och gå lite idag, se hur mycket man orkar med tre hundar. 
Ska även gå ner och bada i Munken till kvällen. Just nu har jag fått ner hans speedande och
han ligger och sover i sin korg. 
Dax och gå ut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0