What is love..

Heeey!
Som ni märker är rubrikena låten jag lyssnar på när jag skriver..
Hade ingen annan ide.. -.-'
Idag har jag jobbat två timmar, äääär helt slut :P
haha nej men var värt det, så underbara barn så det finns inte. Är så nöjd!
I morgon blir det 8-16.30 :) ska ha en grupp för mig själv och vi ska
måla o pyssla. Kuligt värre!
Kom hem runt 16.30 idag och mamma körde hem mig. Ringde en del
samtal och blir så argh. Folk som vägrar hjälpa en, fyfan stick!
Ska äntligen få mitt nyckelskåp som anton näslund har gjort åt mig i träslöjden!
yeeey!
Har spelat spel med Robinson gjort kladdkaka som vart misslyckad, sett
"shes the man" så rolig film! hahaha!
Skulle lätt kunna ta över hennes roll i slutet... rawr!
Nu ska jag .. jaa?
vet inte.. spela igen kanske? ut med hund ska jag först och främst.
Och hörrni! Ni som har hundar, tänk på att koppla dom hela tiden.
Går runt vargar i Turbo och in mot stan. Fält en älgko i Turbo.
Just so you know!
pCe maaaaaaaaaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0