Primo Victoria..

Har varit hos Liselotte och Toni och myst med käre Elias och ätit godgodgod mat..
Hade super trevligt där hemma, som alltid!
Fick även bada med Elias och det var underbart, men läskigt. Man var så
rädd att tappa honom, eller att han skulle glida ur greppet.. Men allting gick bra!
Snutte Elias på bilderna!

Lite ego-bilder har man allt hunnit med, fan vad snygg jag är ibland! :)
Så nöjd med mig själv just nu!
Claesson FTW!

Jag var och hjälpte Sara att plocka ur alla köksluckor och lådor.
Jaaa, och när det väl blev tomt så låg ungarna i luckorna, haha!
Viggo överst och Mio underst!

Vart en fylla igår, skit kul! Kom hem 7 på morgonen .. Var liiiiite trött då!

Idag vart jag och Linda bortbjudna på 3 rätters middag hemma hos Tuppe och Sara.
Kan säga att aldrig ätit sån god mat. Synd att man inte kan äta mera bara .. HAHA!

1. Först fick vi förrätt som var Toasskagen, egen skagenröra dessutom!
2. Huvudrätten var kycklingfilé och han hade bakat in ost och basilika och det var super!
3. Efterrätten var Chockladmouse eller hur det stavas med hjortron/ligon i. Skita gott. MUMS!

Och det var jag som dukade, tyckte att det vart jävligt snyggt! (:

Händelserik helg, och den är dessutom inte slut ännu!
Nu ska jag och Robinson spela så mycket vi bara orkar. Han ska sova över här 
också! :) Så slippar man vara själv.. usch läskigt att sova själv nu förtiden.

Och sist men inte minst, så höll vi på och dö av garv när vi åt huvudrätten.
Tydligen, så när jag skrattar så får jag SKIT stora näsborrar, och var tvungen att
ta kort på det. Så snyggt så!

 

ha det bra allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0