Hjältar, sagan om hur det sket sig..

"I do not know myself anymore.
I'm so gullible.
I go for anything.
Once a guy is nice to me so I'll type in love?
It's not fun anymore. Hate love.
Probably want to live entirely for myself, maybe it's better that way.
Guys, guys, guys. Drag anywhere!
Or is it me who will do it perhaps?"


Tråkig dag..
..Hoppades.För.Mycket..
Jag i ett nötskal ska spela hela kvällen! För denna vecka består bara
av massa jobb och jobb intervjuer. Och det är bäst så.
Skulle kunna leva såhär hela mitt liv tror jag.
Det vart inte så käsnligt Bea. Skiter i det. Man ska inte skriva ut det här,
utan kanske göra någonting åt det istället.
Får la se..

Kommentarer
Postat av: Bea

Ingen fara gumman. Ring om du behöver prata, jag lyssnar gärna <3

2012-01-31 @ 19:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0