Paper planes..

För det fucking första;
MIN ÄLSKADE KATT HAR KOMMIT HEM!
Jag är en lycklig chey!
Cassie, Jonte och idioten kom väl hit i Fredags. Och den sista jag nämnde, "idioten" eller inga " sånna..
Han var helt dum i huvudet, börja på att mobba, reta, vara elak mot Robins. Och tillslut börja
hota han osvosv..
Så blev GALEN på honom och försökte få ut han. Slutade med att min bror och hans kompisar
kom och hjälpte mig. Fick verkligen inte ut människan.
Menmen, nötter finns det i varje stad, varje dal.. sjukt!
Jobbat dygn, började igår morse och slutade idag vid 10. :)
Ninni böt av mig, och ska dit senare och spela lite kort med hon! :)
Diggar den cheyen! (;
nyss diskat, städat, tagit reda på skit i lägenheten efter festen..
Aldrig mer fest här. ALDRIG!
remember that!
Cassie och Jag!
Älskar dig gumman!
Jag älskar dig bror, remember that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0