Doggy style..

Jag blir så ledsen. Hur fan kan man snacka så mycket skit som du gör?
Jag förstår faktiskt inte vad du får ut av det? Gör mitt liv till ett helvete..
Men reder alltid upp det efter dig, alltid!
Och sen går man och blir vänner igen? nej, känner att jag inte orkar.
Herregud, är mitt liv så intressant så att du måste lägga dig i, i mitt liv?
Skaffa eget vettja!
Sen att man får en smäll rakt i ansiktet av dig? Jahapp.. Kanske är något
fel jag gör eftersom du skrev det där till mig?
Du blev vän med mig på facebook, har inte direkt letat efter dig.
Palla.. -.-'
Skulle behöva Sara, Liselotte, Mamma, Klara, Martina, Bella och Linda nu!
Girls, Girls, Girls!
Jag har jobbat som en jävla gris. Jobbat fre-sön.. 46 timmar i rak, varav 6 av dom timmarna
på akuten och dom andra timmarna magsjuka.. fyfan! Men bra gick det och jag ÄLSKAR verkligen
mitt jobb.. Såååååå mycket.
I make you voff lika a dog!
Ska bli nunna eller lesbisk. Palla med pojkar?
Njaej! Ska adoptera barn och insimera (felstavning) mig.
Vill ha barn NU NU NU! Men vill även ha körkort, ekonomi, större och finare lägenhet, bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0