' - Kukenshelvete!

ar aldrig varit såååå jävla glad som jag var klockan 14.17 idag den 9/21-2011.
Jobbade till klockan 11.45 och tog bussen ut till Pershyttan, vilket jag gör jämt typ.
Hade en känsla i magen hela dagen att jag hade fått något viktigt brev från posten.
Men tänkte att, äsch tar det sen sånfall.
Så efter en stund åkte jag och mamma in till stan för att hämta Viggo på dagis.
Brorsans bil hade gått sönder. Så plocka upp Viggo> hem till tuppe o sara och hämta dom> Handla osvosv.
Sen Frågade jag mamma om vi kunde svänga förbi hos mig så jag kunde
kika posten, för vi alla skulle ut och äta middag i pershyttan.
Hon sa att det var okey.
......
När jag kom in i min lägenhet, låg två brev. Ett från försäkringskassan och ett
från falu lasarett.
OCH jag hade den känslan att jag ville ha ett brev från falu lassaret.
Så jag vart SÅ glad att jag äntligen hade fått ett datum, då mitt liv skulle
få starta.
Men nej... stod något helt jävla annat.
Vart så glad, SÅ GLAD.
När jag öppnade brevet.
Och så, nej förfan!
ÄR SÅ PISS, LEDSEN, ARG!
Skulle fan inte åkt hem hit, skulle bränt all post först.
Menmen, 3 månader... Johej! Kuwl fan!
Menmen, kom hem vid 18.00 tiden och satte mig direkt vid
datorn och glodde på ett avsnitt av Vampire, har börjat
sett om på det så man hänger med i den nya serien!
Är just nu på S2E8, så fantastiskt bra!
Blev nyss klar med städningen som jag hållt på med i 2,5 timme ca.
ååååh, nu kan man pusta ut..
Och mina känslor blandas runt inom mig, som en virvelvind.
vet inte vad jag ska tro, göra, tänka...
Men det går som det går. (: Mår bra iaf.
Och jag och min Elev som jag är assistent åt, får väldigt
bra ihop nu. Tänker på dig mycket!
Nu ska jag chilla läget med Peter på msn, sen ska man väl
glo på vampire sen ska jag fan sova tidigt idag, får la se vad som
händer, man vet ju aldrig om Klara och Martina dyker upp!
Och nu är det bara 9 dagar kvar till kryssningen med
Carro ( moster ), Lena ( mormor ), Natalie ( mammas kusin ), Ewa ( Natalie´s mamma ), Lotta ( Ewas kompis ).
Och sist men inte minst, kika bilden ^^,
Im the devil, 666!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0