' - det slår fan om fort.

Tjo!
Kom precis hem från Borlänge med Klara och Martina.
Och humöret har varit på topp!
Men, så fort jag kom hem, innanför mina
dörrar så slog det om!?
Varför ska det behöva vara så..
jobbigt nog.
Menmen, den 13 Okt.. då jävlar!
Då får jag mit efterlängtade datum, mitt livs omvändning.
Ska bli otroligt skönt, så otroligt roligt.
Men är också OTROLIGT rädd..
livrädd, nervös, ledsen, arg.
Vet inte hur jag ska förklara mina känslor just nu. Men
det är som det är då.
Nu gör jag lite makaroner och köttbullar med gräddsås.
Ska bli gott.
Första jag äter idag dock.
Har varit vid tandläkaren och lagat en mjölktand.
Utan bedövning. Och ja, det gjorde skapligt ont.. -.-'
Nu måste jag kolla till maten..
brb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0