' - Pershyttan i mitt hjärta !!

My day


Jag och ungarna spelade
memory, och det gick super!

Jag på bussen på väg till
jobbet i morse :)

Jag på jobbet :)

Pumba och Mumin fick en god
frukost idag av mamma :)

Jag kan ibland ^^

Egobild ^^, Snälla stå ut..

Naima plockar rätt :)

Zacke vart överlycklig :)

Naima och Zacke fick belönin

Naima vräcker !!

Söta Naima!<3

Zacke kan med vara söt!<3

:) <3

Puss<3

Rock and roll!

:)

Jag kan jag med !:)


Denna dag består av bilder, och dom här bilderna säger mer än 1000 ord,
tycker då jag iaf.
Jobbade och sen så tog jag bussen hem till Pershyttan och satt där och vänta
på att mamma skulle komma hem. Dom kom hem efter en stund, så lekte
jag för fullt med ungarna, spelade bingo och memory. Gick super bra för dom!
Bra träning för minnet de där ^^,
Sen så gick vi ut en stund, sen bar det iväg till staden. Fick köra in, länge sen nu!
Men bra gick det iaf.
Kom nyligen hem, och nu ska jag chilla lite. I morgon blire bad med lekis, sen blire
städdag.. Ska storstädas här i lägenheten, kanske får före och efter bild, om någon vill?
Hahahah! Nej hejdå med er :)
Avslutar med denna kungliga bild...
Jag, Naima & Zacke, me loooooove jo all! :)


Naima, Jag och Zacke :) Älskar er så mycket !!<3




Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Jag har nu en enkel bloggdesigns-aktion! Klicka på länken om du är intresserad!

http://redsam.blogg.se/2011/may/bloggdesign-aktion.html

2011-05-19 @ 15:25:00
URL: http://redsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0