' - Zackeboi! ♥

Tjoooooofan! =)

Har inte skrivit på några dagar pågrund av olika skäl..
Har haft mycket skit med grannen nu..
Nu är det fan slut på detta skit !!

Har jobbat dom här dagarna som varit och i Torsdags
var jag på mötet som jag är på varje torsdag. Och det
gick super bra !!
Var där mellan 10.00-12.00 och sen hem till Tuppe och Sara
och käka lite och sådär, tvätta och så! Sen jobba jag på kvällen..
Jag och pappa slog vad, att om han vann tex 1000 kronor skulle
jag få 10% av vinsten.. och han vann 2000 lax, så tjäna 200kr ^^,
Alltså, pappa har vunnit, 20.000 på ca 9 dagar nu.. :S
Först 10.500 på fotbolls skit, poker 2000, trisslott, 1000, poker 4000,
poker igen, 2500.. 19.500 -.-' Men är glad för hans skulle såklart!
Men jag skulle icket säga nej till dom pengarna, haha!
Har pratat mycket med en sötnos också, och fan vad rolig du är..
Söt äru näru sover också ^^,

Idag iaf
Jobba till 14.30.. tog bussen in till staden, och hämta upp Zacke vid
Sara för att mamma o pappa åkte vid 09.00 i morse till mora och ska
sova på hotell över helgen, lite egen tid med varandra!

♥Min älskade föräldrar♥

Så jag och Zacke gick hem till mig och då kom Linda efter några minuter.
Och vi tog tvättkorgarna och stack och tvätta.. från 17.00-20.00 tvätta jag.
Hehe..
Sen kom Klara och Hennes kompis förbi och hälsade på.
Hon åkte hem nyligen och Zacke ligger och sover. Ska snart se lite biggan och
sen blir det att sova för mig, för han vaknar ju så tidigt ^^,

Så, här får ni lite bilder;




Ego pics är alltid roligt ^^,

Klara Eklund, me love you ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0