' - Valborg ffs!

Ojojoj, se om man kan skriva något nudå..
Mitt huvud bara snurrar och klockan är för fan 14.00.
Började dagen med att sooooova ut. Så skönt!
Sen så kom Robinson och Skinder hit med min alkohol.
Låter konstigt jag vet men, dom låg hemma hos Tuppe.
Så kom dom hit och jag förklara lite för Robinson eftersom
han skulle sova här. Sen stack dom hem, och Linda och Martina
kom hit och vi börja dricka.. Drog oss hem till Tuppe och Sara
där; Johnny, Perman, Tuppe, Sara, Teddie, Bo, Conrad, Två tjejer,
klara, Jag, Syrran, Linda, Martina, Robinson (en stund), alla djur,
har jag glömt ngn?
Vi dansa och vi sjöng som fan kan jag lova! Herreguuuud! :)

Lite bilder kanske förklarar saken;

















Detta var min kväll igår.. Vi tjejer drog till Grådö, sen hem snabbt!
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sen vila lite till tror jag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0