' - Rockstar L&N!

Grattis Robinson som fyllde i Lördags, Grattis bror som fyller idag, (söndag).
Har varit kalas och pokerspel, samt fått hem nya familjemedlemmar (:

Linda kom över igår kväll med 1 1/2 liter sprit... och typ 6 cider som vi fick i oss.
Skit roligt, satt på balkongen och lyssna på musik med tända ljus och lite chirre!
Hade allmänt trevligt och kanon skojj! :)
Tack så mycket för igår Linda.. Lite bilder får ni allt;


Tack ännu en gång Linda !!


Flin och Kovo var med igår kväll också! Låg innanför jackan
på mig och mystes lite! :) Nu när jag kom hem så satt dom vid
dörren och vänta på mig dom små sötingarna!


Fick ett fint halsband av Klara och Martina idag också!
Står "Pumba <3" :) Så fint så! Tack så mycket tjejor!
Älskar er, och har saknat er så förbannat mycket nu!


Jag snooooor full! :) Hahaha!
Nu ska jag lägg mig med, Mumin, Pumba, Kovo och Flin! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0