' - Naima & Zacke!

Dagen började med ego kort på mig själv :O!
haha, inte ofta de händer inte.
Sminkade mig för middagen hemma i pershyttan. Pappa hade
bjudit hem sina killar på middag sen skulle dom spela poker vid
fem tiden i pokerlokalen. Och mamma vela följa med in idag, så
jag fick vara barnvakt vilket var underbart. Hade väldigt roligt med
ungarna. Direkt när dom hade åkte så tog Zacke sin fyrhjuling och
Naima sin cykel och vi tog oss till Linda som var och hälsa på sin mamma
i Pershyttan. Linda skojsa med barnen i gräset och brottades och härja.
Sen efter en stund så pallra vi oss hemmåt, men vi svängde förbi hemma
hos farmor och farfar på en kaka. :) Så när vi äntligen kom hem så låg
vi i en solstol och myste i en timme ca :) Såååå underbart!
Jag låg där, sen låg en unge på varsin sida av mig!
Sen bestämmde Naima och Zacke att dom vela bada och då gick vi in och
dom fick bada en stund, då passa jag på att diska undan det vi använt och
sen gick det till överstyr i badkaret så då kika vi på en film ist, blev "hitta nemo".
Så galet rolig film dedär ^^,
När filmen var klar så keka vi kvällis sen läste jag en bok tills dom somna i min famn! :)
Kom nyligen hem från pershyttan och nu sitter jag här och är aptrött!! Skön dag, gjort mkt!
Ska snart fylla i mina papper som jag gör vaaaaaarje kväll ;) deni! =D

Bilder från idag;











'

Älskar er mina små ögonstenar! :) <3

Kommentarer
Postat av: Ekblaad <3

Hej! Fina bilder..Och du har superfina ögonbryn önskar jag kunde få mina så, målar du dom eller är dom tatuerade? Om dom är målade så får du gärna skriva hur det gör =) Kram

2011-05-13 @ 14:29:15
URL: http://ekblaad.blogg.se/
Postat av: Nattie

Hejsan! Tack!! :)

Det är mina, inte tatuerade alltså. Jadu.. jag rakar bort allt från ögonbrynen, sen målar jag med en ljus ljus ljus brun lite linjer, sen följer jag dom och så målar ja.. :P har gjort det i alla år, blir bättre och bättre :) Men tusen tack :) <3 kram

2011-05-13 @ 23:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0