' - Mitt huvud ..

Min blogg, mina regler, mina tankar, mina ord.

Tankar
Mitt huvud snurrar just nu. Allting är i huvudet! Jobb, praktik, barn, killar, tjejer, vänner, syskonbarn, djur..
Jag mår bra, det gör jag! Men när alla tankar far och flänger så kan det bara bli för mycket ibland, och så är det just nu för mig. En del vänner bara tänker på sig själva, jag försöker hjälpa men känns som min hjälp blir kastad i havet. Jag nämner inga namn i detta inlägg för det kan påverka väldigt mycket.
Jag har ont i magen just nu. Jag känner att jag vill flytta hem igen, detta är inte mitt hem. Jag får knappt röra mig, knappt prata med någon, får inte ha för många vänner, får inte ha min hund hemma ensam, får inte spola i kranen efter 22.00, får inte ha mina syskonbarn i trapphuset. Nu har det gått för jävla långt detta.
Mamma säger att den rätta kommer för mig med, men jag skiter i förhållande utan jag vill inte vara ensam bara. Har mina djur, javisst! Men det är ingen här?
Jag cyklar oftast hem till Tuppe och är där och umgås, eller så är jag i Pershyttan. Sällan jag är här nu.. Jobbar om dagarna på lekis, sen hem till djuren. Sen gör jag inte så mycket mer. Känns så tomt? Vart är allting..
Förut så kunde jag hitta på saker och ting, ingen som hör av sig och frågar om vi ska hitta på något eller umgås eller vad som helst.
Jag raderade 138 vänner från min facebook.. Alltså dom som jag raderade pratade jag inte ens med irl. Varför ska jag då ha dig som vän på en internet sida. Förstår mig inte på det. Och har sån lust att ta bort er också, men känner att gör jag det så blir det bara en massa skit IGEN. Och det orkar jag verkligen inte. Men kanske får lov att göra det tillslut. Allting har ett slut, men frågan är om när det slutet kommer? Nu kanske?
Sen i Augusti så kommer det hända väääldigt mycket med mig, saker och ting kommer förändras. Och jag kommer inte bli mig själv. Kommer ungefär bli som en annan människa, i ett annat liv. Jag vill förändra mig ja, men inte så mycket kanske. Är livrädd samtidigt.

Nu ska mitt snurriga huvud och jag försöka sova.. sen blir det jobba i morgon!
Och orkar inga telefon samtal just nu.. tyvärr !!

Detta är faktiskt glädjetårar,
när jag fick reda på sanningen.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0