' - Mammas hjärta!

Viiilka dagar alltså! Gud så skönt det ha varit. Sol och värme..
Jaaa, behövs inte vara utomlands här inte! Vi har det bra här.
Jobbar och sliter om dagarna och cyklar till och från jobbet varje
dag. Så man får ganska så mycket motion om dagarna.
Är solbränd som fan, börjar snart och bli röd tillomed.. inte bra!
Menmen..
Tog mitt första dopp igår i Matsbo, och det blir samma idag igen.
Någon som vill hänga på så ring mig, ni vet nog mitt nummer.
Idag så kom mamma med min hund (pumba) till jobbet för hon skulle
på möte där eftersom ungarna ska börja på lekis där till höst. Så hon
tog med sig Pumba så han fick vänta i 30 min på baksidan av jobbet
tills jag jobbat klart. Sen satte jag honom i cykelkorgen och cykla hemmåt.
Han var så duktig, han satt stilla hela vägen hem. Så det fick han ett ben
för. Nu sitter jag och chillar, och ska fylla i min dagbok snart så man har det
gjort för dagen. Men som sagt, hönsan snart dåååårå! :)

Fick nyss ett sms av Sibban, han vela sova här i natt :) Så då blire nog kortspel!

Jao, its me ^^,


Mamma älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: mysan

Hej allt bra denna varma onsdag? :D

kram

2011-05-11 @ 18:47:52
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0