' - ingen sömn.. Men dagen blev kanon ändå!

Säger bara Mooojjjon! :)





Cykla till jobbet och jobbade! Ungarna var så söta så! Dom hade kommit
tillbaka allihopa efter lovet och jag lovar, dom hade mycket att prata om!
Oojoj,! Sen kom det fram tre killar som egentligen är lite stöddiga av sig:
- Är du en fröken,
- Jaa, vadådå?
- Sånfall är du den cooolaste fröken vi har haft, med alla tatueringar så lär
du vara miljonär eftersom det är såååååå dyrt!

Hahahah! Så söta !
Fick jätte god mat. Spröbakadfisk med remoluadsås och potätä! Sen blire
att vara ute hela dagen. Cykla hem vid halv fyra och hade fått klagomål
om att Pumba har skällt mkt, så tog ut honom på en promenix. Sen kom
Klara hit och vi stack och handla och sen hem till Ingela på besök! Hon har
saknat Pumba nu!! Guuud va han fick mat !! Hahaha stackarn..
Sen tog vi bilen hem till Klara och hon bjöd mig på ris och kyckling med currysås.
Guud så gött! Sen skratta vi så vi dog tror jag! Klara musprutta så jag dog.
Alltså den cheyen kan fan fisa med fittan alltså! Lust att lägga ut videon på bloggen
som jag spelade in, men då skulle hon mörda mig brutalt ^^,
Linda kom också över. Sen ringde vi mor min och hon var ensam hemma så vi
stack dit ett tag och snacka massa jävla skit om denna galna människa. Kan ej
nämna några namn! Sen drack vi kaffe. Kom precis därifrån. Nu ska jag börja se
"Rötter". Sån jävla bra serie det där ;)

Rötter;

"Serien är baserad på en bok med samma namn av Alex Haley med en historia uppbyggd kring hans egen släktforskning. Allt kretsar runt det amerikanska slaveriet, från Haleys anfader Kunta Kinte, bortförd från Gambia1767, och vidare framåt i dennes släktled. Bland skådespelarna i serien märks LeVar Burton, John AmosO.J. Simpson. år (yngre och äldre Kunta Kinte) och i en mindre roll

Sveriges Television blev erbjuden att få visa serien 1977 men avstod då, eftersom man ansåg att den amerikanska distributören ABC krävde alldeles för mycket betalt. Den svenska premiären dröjde därför till våren 1980."

Lite info från Wikipedia och bild från google ... :)

 

Nu ska jag vara social med folk och sen ska de sövas! Ska möta Linda halv åtta vid våran "knut" :)

 

USAMA ÄCKLIGA BIN LADIN ÄR DÖD !!! NAJS! :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0