' - 54 kvm!

Heysan!

Nu ska jag flytta, IGEN!
Tål inte hon ovanför mig. Får fan inte göra någonting..
1. Får inte dricka vatten efter tio.
2. Får inte ha min hund här hemma.
3. Får inte ha mina syskonbarn här hemma.
4. Får inte ha si och många vänner här hemma.
5. Får knappt skratta här hemma..

Får fan inte leva ett jävla fucking liv här hemma !!

Så idag har jag och mor min varit och tittat på massa lägenheter.
Alla var skit förutom den sista, den var helt underbar.
Den ska jag flytta in i den 1 Juli förhoppningsvis dåråå!
2 rok, 54 kvm, stor toa, stort kök, fin balkong, fint område,
bra område för barn och djur, bra grannar, stort sovrum och badkar!
Så det ska bli najsigt att få flytta härifrån faktiskt, fast jag trivs i
denna lägenhet jag bor i nu .. Så är ngn ute efter en 1a i Hedemora
44 kvm 3100 kr imånaden säg till !! Riktigt najs och fräsh 1a!

Nu ska jag se gårdagens Big Brother och snacka med sötnosan sen
blir det att jobba i morgon, ingen praktik utan det blir att jobba mellan 09-14.
Riktigt najs! Vart tillfrågad av Linda om att jobba i morgon! =D
Kul att folk litar på en faktiskt !!

Nej, night and pce !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0