- ♥♥♥

Igår åkte vi ut till Pershyttan hela familjen och grilla..
skit god mat måste jag säga, tack så mkt tuppe och
pappa för maten!! Och alla andra, tack för sällskapet!
Riktigt trevligt och roligt. Kollade även på Biggan där ute..
Gurkan åkte? visste dock det, eftersom om man kollar på
tittarsiffrorna på fejjan iaf så ser man att ingen typ vill ha
ut chrille.. men nu hoppas jag som fan att chrille tar hem
detta så en värdig vinnare tar hem det..


Morgonen idag var najz som fan för mig. Gick upp och åt frukost
och gjorde mig i ordning för en ny vecka på jobbet, och massa
skratt! Roligtroligtroligt..
Åkte buss dit nudå, eftersom någon har punkterat cykelfan!!!!
Fick vara med 1:orna idag och läsa läxa osv..
Sen far jag hem efter fritids, vid 16.00.. kommer hem och ut med
Pumba så han får göra sina behov, ut med katter, och leka med
katter. Sen börja jag och städa.
Linda och Isak kom förbi och dom gick sedan ner till donken medans
jag fortsatte med disk och härj!
Dom gick nyss för Isak skulle hem den sötknoppen!
Nu sitter jag här, en måndag och klockan är 18.43 och vad ska man göra?
Ska nog leka lite med djur sen ta en promenad med Pumba tror jag..
Kanske till tuppe och sara och säga hej?

♥ Sötplupparna, Viggo och Mio! ( : ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0