' - PENGAR!

Haaj! :)

Idag så vakna jag av att Axan, Minix och jocke står och bankar på min dörr och vill in och hälsa på. Så hade dom med sig mat som dom satt och keka. Så satt vi och snacka en stund, sen gick dom över till Hurta. Börja städa och härja runt. Sen ringde bror och ville ha med mig till dagiset. Öppet hus idag! Så satt vi där och snacka om allt mellan himmel och jord. Skönt! Mamma körde hem mig sen och Zacke följde med in en stund. Han åkte precis hem med mamma igen. Och nu inväntar jag styrkan till att göra min kassler !! MUMS!

Stor handla idag..
- Diskmedel
- Nudlar
- Pasta
- Pålägg (massvis)
- kassler
- Chips
- juice
- Potatis
- kött
- köttfärs
- bacon
- Räkost
- Hundmat
- champinjoner + ananas + majs
- sallad
- tobak
- ris
- grädde
- cream fresch?
- FISKBULLÄÄ! :D

Kul och veta vad jag handla va? Hahahahah!! ;)
Nu tar jag min styrka och går och gör mat !!

Så byeeeebyeeee!


Maaaaaaaat! Men dock tacooos! :( skulle vara gött ;P



Claesson, vart är du?!

I remember those days when we were as a couple
they love even though they were not always good
they would go fast, I know I was an idiot
are now so clear that everything was undone
you have a place in my heart until I go out late
you actually carved your name in the heart of a girl
I always dream that there will actually be okay
but yes when waking up is the same thing that plagues me
I want to ask you, but not
you have the best safe now that you're single
but these thoughts gives me anxiety about when I'm going here
came back and show the way for an empty steals
I tend to think of you even though so should not
I might yearn for you so much though you do not believe they
will always be here for you if you want to see you later
I go to sleep alone until you are lying here beside me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0