' - Kusinvitamin! <3

Roliga dagar!

Igår så åkte jag ut till Pershyttan med bror min.
Och där ute vara Sara, Robinson, Emilia och mamma
med barn.. Maten var klar när vi kom och det var Tacos!
Så gött! Sen så satt vi och snacka om allt möjligt riktigt
trevlig. Snacka mycket om min 20års dag. Som är på Fredag
det vill säga om hela 5 dagar.. ojoj! Det går fort nu!
Sen började melodifestivalen och där vann Erik Saade..
Ja den var la bra. Men Omg - the moniker skulle ha vunnit!!
Det är sån rolig och glad låt, jag och Sara gick upp på
"dansgolvet" och började dansa med alla ungar medans
mamma gjorde popcorn. Usch vad glad man blev alltså!
Sen så åkte vi hem, Emilia följde med mig hem och sov inne
hos mig den sötan. Marcus och Nettan kom förbi på besök och
vi spelade kort som vanligt, skippo.
Sen satt Emilia och tjöta om att hon vela sova så dom fick gå hem.
Slog på Eva och Adam och hon somna på ca 1 min?? Hon är lik
mig när det gäller och söva ;) hahaha!
Så satte jag mig vid datorn lite granna och surfa lite och så! :)

Vakna av att Emilia stod 2 cm från mitt ansikte och sa att hon
vela att jag skulle gå upp med henne klockan 09.00 -.-
Klev upp och vi kika lite på Eva och Adam sen börja vi med lunch
och sen kom mor och hämtade oss. For till Sara och hälsa på
med fika som vanligt :P haha!
Sen så var vi där i ca 2 timmar sen bar det iväg till Falun och lämna
Kusinvitaminen. Jag körde dit och hem, gick superbra! Nu längtar
man till i sommar så man får jobba och skrapa pengar till det där
jävla körkortet -.-
Kom hem och då kom Linda och Klara hit och sen ramla det in fölk.
Lina, Peppe, Stjärtan och söta Julia.. Vi spelade spel medans sötan
satt och kolla på Mumin på min dator.. Det gick bra för mig och peppe (Y)!

Nu satte jag mig här och tänker som vanligt på DIG. Why? hmms..
Sitter och väntar på att "eva och adam fyra födelsedagar och ett fiasko"
ska bli klart. Sen blire och se det och är man uppe i natt blire också BB ;)


Njaaa hejråÅ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0