' - hundar !<3

Denna dag har varit kanon. Har lyckats med lite saker dock, haha!
Mamma ringer på dagen och säger att jag ska med hem som vanligt,
snacka om att hon saknar mig nu. Så fick lov att följa med hem och
åka in med henne senare.
Där ute så käka vi fiskbullar och jag fick göra dom själv, nu har jag
äntligen lärt mig hur man gör hennes fiskbullar! Så nu ska jag börja
äta det framöver. Fick åka lite motorcykel med, jäääääävlar vad den
gick fort, fort! Sen åkte vi in till staden olch hälsa på Sara med familj!
Och inte fick man nå kaffe sara ;P hahah! Kika in hennes blogg
---- >
http://strissa.blogspot.com/

Fy på dig för inget kaffe ;) hahah! Men fick med mig en skatt hem också, lille
Ninja ska vara här med mig och Pumba till kanske Söndag, :) Myssspys vi ska ha!
När jag kom hem tog jag en promenad till familjen Berg, har saknat er så! Och
pumba blev överlycklig!
Snacka där ett ta, sen kom jag hem och Marcus kika över, just nu sitter han bakom
mig medans jag bloggar och han kikar på "plastoperation".
Snacka lite med en som heter Peter på telefon och har aldrig skrattat så mycket åt
den pöjken! Snacka om dalmål fast han inte ens bor i Dalarna ;) hahahahah!
Så gör han videobloggar fast han ska härma typ "kissie" ;) hahahahahha! Jag dööööör!

Nu ska jag ladda ner Johan Falk filmerna så jag kan glo på ngt i natt ;)
Så hejsvejs på er!

JUSTE, i morgon kommer Zacke och Naima in till mig och ska sova här, Myspys!
tacos, bada, mysa, spela, umgås och leka! :) Perfekt dag! Och Lördan blire 3 liter vin för
min mage ;) göttans det ska bli! :)

Bilden tillbringar vi sötnosarna;


Pumba & Ninja! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0