' - Fjortisar gör mig galen!

Jaaa, till er! Ni fick till o med mig att skriva en HEL rubrik om ER!
Ni är så barnsliga som inte ens kan stå för vad fan ni säger.. Det
är sjukt hur man kan gå runt och kalla folk för något som inte är
det? Ja.. jag har också gjort det.. men snälla, jag har iaf växt upp!
Jag har inte gjort ER ett skit. Om ni bråkar med dom jag umgås med
vad fan har jag med det och göra då!? Menmen, så fort man umgås
med någon som har dåligt rykte så får man det rykte med tydligen?
Jaja, ni har fått mina första och sista ord nu!


Idag har det varit underbart! Var med A sen gick jag ut och gick till
skolan där jag mötte Axan, Klara och Martina. Sen gick vi hem hit
och fika med kortspel! (som vanligt) Sen gick dom vid 6 tiden och
mamma och ungarna kom in på kvällsmat, kuk med bröst? Gött som
fan! Sen åkte vi och knacka dörr hos några som inte ens var hemma..
Menmen, kom hem sen och Nettan och Marcus kika in hos mig. Nu sitter
Nettan i sängen och är på facebook via mobilen lika så Marcus som
sitter i soffan! Så idag blire en bild på dom två, :) <3


http://sassylicious.blogg.se/ &       Marcus! :)


Jaaa, jag vill med vara ego, patetisk, fet, ful, äcklig! Nöjda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0