' - Ny telefon, nytt hem, nya barn, nytt liv, ny kärlek!

Nej men Heeey!

Nu var det riktigt länge sen jag skrev..
Fick ju virus på datorn pga, jaa PORR!
Ja jag fick det och jag kan erkänna det. Men nu vet jag att man ska ladda ner filmerna ist.. -.-'
Jaja blond och dum jag vet!
Men nog om det nu.
Det har hänt en heeel jävla del sen jag skrev sist..
Ny telefon, nytt hem, nya barn, nytt liv, ny kärlek..
Så man vet knappt vart man ska börja!

Ny telefon vet ni att jag hitta, och dom har inte hört av sig så då tog jag den med
gott samvete !! Jag har hört va mig, nu är det deras jävla tur !!
Nytt hem, jaa!
Ska flytta på Onsdag.. eller ja, då får jag nyckeln så ska jag flytta in saker
sen den 1 Juli så flyttar jag från denna äckliga lägenhet. Det ska
bli så skönt att flytta in i en tvåa.
Ny soffa och tv ska inköpas samt HDMI kabel som man drar mellan dator
och tv .. :)
Mamma fick hem en 3 årig liten tjej vid namn Vanessa igår. Hon är så
otroligt söt så det går inte att beskriva. Som en liten docka!
Hon blir hemma hos oss på obestämd tid och det kan vara hela livet
eller tills i morgon. Ingen vet..
Nytt liv kan man säga att man också fått!
Har börjat jobba på Outo-kumpu i långsta också! Började den 13.
Så nu är jag låååååångledig tills på onsdag sen blir det:
Förmiddag, förmiddag, eftermiddag, eftermiddag, eftermiddag, natt och natt!
Sen långledig igen :)
Naaaaaaaaaajs!!

Orkar inte skriva mer nu .. men kommer bli mer uppdaterad nu när man
har en dator också :P försökte med telefonen men det funkade tydligen
inte .. -.- min otur som vanligt.

J, du är helt underbar !! Fortsätt så, för du förgyller mina dagar just nu :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0