' - Nytt liv, nya möjligheter1

Meeen tjääänna!

Var fan inte igår inte ? ;) haha!

Jag har ju som sagt flyttat nu och har inte haft något internet på ett
bra jävla tag.. Så därför jag inte har skrivit något..
Det som har hänt?

1. Nytt barn
2. Ny serie
3. Ny kärlek
4. Bra jobb
5. Sova..
6. Nya vänner
7. Gamla vänner.
8. Familj
9. Hönsan


Nytt barn..
Ja, jag har då inte fått barn om det är de ni trodde.. haha!
Utan morsan fick ett samtal om jourfamilj till en tjej som heter Vanessa. Ur gullig tjej
på 3 år som ska hem nu på Fredag :)
Skönt att allting redde ut sig gummsan! :)

Ny serie..
Alltså, Sons of anarchy aka SOA..
Finns det någon bättre serie? öhm nä!
fyfan så galet tokig i det och kär i alla medlemmarna som är med i motorcykel klubben!
ÅHHHH ge mig JAX NGN!?
Sjukt bra serie som handlar om ett motorcykelgäng som hatar droger, som
hjälper andra människor, som har mycket kärlek inom sig, som är bra skådespelare,
har bra konakt med snutarna.. och en super morsa, Gemma!
Nej, kan inte förklara så mycket mera, man måste se det!

Ny kärlek..
Jag tror jag är kär.. 
Mer tänker jag inte säga..
J <3


Bra jobb..
Har börjat på Outu-kumpu och det är superkul!
Det får mig att må bra, och måste säga tack till Anneli som är
en superkvinna som får mig att skratta så jag spyr, skratta så jag
gråter, lee som en 3 åring.. bara känna sig speciell!
Låter som jag kärleksförklarar mig för dig nu hahaha! Men nej!

Sova..
Jag är så irriterad på dig så jag vet inte vart jag ska ta
vägen.. fyfan sköt dig för fan !!!!!Tänk på oss!

Nya vänner..
Kan man säga att man skaffat :)
Linda, Anneli tex :)
<3

Gamla vänner..
Känns så bra att man har börjat snacka med en del gamla vänner.
Älskar er allihopa, även fast ni kanske inte älskar mig..
Men jag har er kvar i hjärtat. och det gäller alla !!
<3

Familj..
Älskar er, har inget och säga speciellt ! <3

Hönsan..
MItt andra hem, mitt hjärta, min sjö!
Fyfan.. börjat bada där inprincip varje dag nu.
Och det är SUPER skönt.. trotts alla lik som lega där i så
kommer jag aldrig sluta bada i denna sjö!



Nu ska jag och hämta kusin och hennes boyfriend i blge. Jag och Linda
sticker iväg och tar en roadtripp, sen blir det Hönsan för den som vill med!
Hör av er till mig bara, :)

Kung dä, hörshej! ;) Runan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0