5 Januari 2011

Det här får mig att må bättre

MUSIK! Det är kärlek det.
När jag mår dåligt och är ledsen så sätter jag på musik.
Som dunk musik kallar jag det för. Massa bas i låtarna.
Eller gamla godingar som man kan sjunga till. Det finns
en del låtar som jag älskar och som jag hatar, men i detta
inlägg ska jag vara positiv och bara skriva om dom glada.

1. Carlene Cartner - every little thing. Den absoluta
bästa supar låten och den gör en glad. Min och Lindas låt.

2. Aldo Nova - Alwyas be mine. Den är suverän och texten
stämmer så bra! Den vart min favorit ganska nyligen, nämligen
den 3 Januari då min hund dog. Min syster gjorde en video
med den låten, så jag kör den 24/7 nu. Den är så bra!!

3. Eminem - The way i am. När jag är förbannad och arg
så lyssnar jag på den låten, så ser man den på min msn,
att jag lyssnar på den ;) Så akta er!! Raaawr!

4. Johnny Clegg & Savuka - Dela. Den är så otroligt bra
pepplåt. Om man mår dåligt tex. Funkar super för mig.

5. Phil Collins - Son of man. Från Tarzan. Den är också
så bra. Lättlärd text och så bra sound.


Här får ni videon min syster gjorde;



Min älskade familj genom åren. Och våra underbara djur. Me love you all!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0