4 Januari 2011

Det här upprör mig

1. När folk bara ljuger och inte kan berätta sanningen.
Och när jag tydligen har snackat skit om folk så är dom
så patetiska och inte kan säga vem som sagt vad. Det
tycker jag är lite tråkigt. När jag inte sagt ett skit. Visst
alla snackar vi dåligt om varandra.. Men?! Varför skulle
jag säga något liknande om dig sådär? menmen..

2. Krig! Det hatar jag. Varför ska det finnas? man kan väl
lika bra sätta sig ner och snacka om skiten ist för att döda
varandra och ge andra land problem..

3. När invandrare kommer hit tycker jag dom ska följa
våra lagar. Vi får liksom inte älska vårat land mera utan
att bli kallad rasist liksom? Det har gått för långt allting..
Vi får inte sjunga nationalsången på skolavslutningarna,
vi får inte bära svenska flaggan på tröjor, byxor m.m.

4. Man har släkt, men ändå inte.. Man har vissa och det
är jag glad över. Men när man hör hur folk liksom:
"åh idag var jag hos mormor".. Man känner att liksom?
Jag har en, men inte som bryr sig? Menmen.. Det är deras
misstag inte mitt. Men kommer alltid att älska dom oavsett.
Men det upprör mig..

5. När folk påstår saker och ting och sen när man kommer
till kritan kan dom inte erkänna vad som är fel, så man står
där ensam som en idiot. Och när alla lyssnar på en så blir
det alltid en mot alla andra.. Det HATAR jag. För man tar
ens parti? Varför? Man vet inte vad som är sant längre, vem
som tycker om en längre.. Ingenting.. Men jag har lärt mig;
" Hellre älskad av få, än hatar av alla". Jag har mina bröder,
Jimmy och Linus och några till.. Det är jag glad över!

Kanske var ett bittert inlägg.. Men det var också ett bitter rubrik. hehe!

En bild på mig och mina bröder:


Jag och bror Jimmy Berg! <3 Älskar dig !!<3

Jag och bror Linus Berg! <3 Älskar dig !!<3


Kommentarer
Postat av: Emmz

Han får sluta vara så jävla lik min bror!!! Det är skrämmande ;)!! <3

2011-01-04 @ 18:49:00
URL: http://saralith.blogg.se/
Postat av: nattie

Hahahha jaa :O<3

2011-01-05 @ 00:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0