29 Januari 2011

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Eva Sundh..
Den starkaste kvinnan jag någonsin har träffat. Hon har en egen stil, en egen vilja.
Hon har/haft så mycket på sina axlar att jag blir nästan rädd om hur mycket man
kan bära på sina axlar..
Hon har alltid varit som en andra mamma för mig, hon har alltid ställt upp, hon har
alltid sagt vad hon tycker. Tycker hon att min tröja är ful, så säger hon det. Och det
uppskattar jag! Hon är en människa som är värd att gömma i sitt hjärta som man aldrig
vill släppa taget om. Jag kommer aldrig att släppa taget om dig Eva Sundh.

Fakta:
Eva Sundh är mitt ex mamma. Alltså min gamla svärmor, men som ändå är det! Kommer
alltid och vara. Hon är 56 år gamal och har en stor familj. Hon har 6 barn och 9 barnbarn.
Pierre, Stefan, Marie, Jenny, Johan och Emil är hennes underbara barn som är värd mycket
kärlek! Barnbarnen: Kevin, Oliver och Miranda som är Maries barn. Robin och Sebastian som
är Pierres barn. Laban och Zecke som är Jennys barn. Måns och Timmy som är Stefans barn.
Hon bor i Djura med hela sin familj. Alla bor i den byn förutom Pierre som bor 5km därifrån.
Så alla har nära till varandra.
Jag och Eva brukade snutta på lite vin på helgerna när jag var med Johan.. Kan hända att det
blev lite för mycket ibland, hehe! Men som sagt.. tänker inte skriva allt för mycket, :)

Jag älskar dig nå så fruktansvärt mycket Eva Sundh!

lite bilder;


Laban! Jennys Äldste Son!

Eva och Johan! hehe :)

Kevin och Oliver, Maries barn! :)

Prinsessan miranda! :) Maries yngsta dotter :)<3

Eva när vi drack "lite" vin ;)

Jenny, jag och Eva letar svamp! :D Där har vi Jenny! :)<3

Zecke boooi! :) Såå söt! Jennys yngsta! <3

Miranda och Kevin får avsluta bildbomben :) <3

Mycket kärlek till Djura! <3<3<3<3

Idag är det dop också! Så skriver mer i morgon när jag kommer hem från det.
Suuuuupa i morgon också! :) hehe..
Martina ligger och sover i min säng. Hon är lite tlött i ögat.. :) Hon ska snart hämta
jocke i falun ju. Så hon ville snooza lite innan. Följer med dit och hämtar han också:)


Martina Ström, me love you! :)<3

 



Dopet gick jätte bra och Mio Sigge Claesson vart det! Han var så lugn och
så söt.. Men han tyckte inte om när man knäppte en massa kort på honom..
Hihih! Efter så fika vi på st:paulus och sen gick jag hem där jag mötte en
snäll Jessica som hade städat hela lägenheten :O omg!
Sen börja vi supa och foket börja ramla in, sen ut, dansa loss, strula med dig
och dig? ojojoj.. hur fan ska detta gå.. Du var så otrolig mysig.. fyfan.. ÅNGRAR
det fan inte.. Men det gör nog du -.-

Nej.. Nu film.. känner mig inte bra i kroppen.. typ skakar och har lite hjärtklappning?
Druckit typ 2 liter vatten på 1 timme ;) hahahah! Bakiiis är jag än jaa... :P


NEJ BYEBYEBYE! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0