2 Januari 2011

Min favorit serie

Jag kollar inte på så många serier egentligen
med tanken på hur många det finns?!

1. Prison Break
2. Vampires diaries
3. One tre hill
4. OC
5. Two and a half men
6. Full Frys

Det jag kollar på just nu är Prison.. Vampires har uppehåll
just nu.. Tills sista Januari eller något?
One tre hill kollar jag på en gång om året.. alla avsnitt..
7-8 sesonger på det :O.
OC är bara 4 sesonger och det suger i slutet.. Dom var
tvugna att la av för att "marissa" dör.. Ingen vill se nå mer
då.
Two and a half men, det är MÅNGA sesonger på den.. Och jag
har inte ens sett alla ännu.. men kan hända att ja kollar ibland.
Full frys är det absoluta bästa och roligaste som går att se på.
Edvin är min favorit!! <3


Kanske dags att berätta lite om nyår och så då?
Jag, Jimmy, Sibban och några till satt hos mig och
för festa lite innan vi skulle dra till Blge och festa.
Sen fick vi lov att springa upp till bussen och det
kom inte ens någon .. -.-
Vi fick lov att ringa massa skjutser.. Men ingen kunde..
Tillslut ringde jag Tommy Sköld och han kunde. :)
Skit roligt i bilen, jag dog av skratt alltsåå.. kortknäppning
på tuttar och det ena med det tredje.. Shit alltså!
När vi väl kom fram till Ica i Kvarnsveden så skulle vi
gå runt hörnet för jag var så pissnödig.. Och PRECIS
när jag drog upp byssorna så kom Sven runt hörnet !!!
Hahahahah! Hade han kommit 4 sek tidigare så hade
han sett allt !! HAHHAHAHHAHH!
Iaallafall, träffa han gick hem till han. Jag såg en random
kille som jag bara skrek "gott nytt år" till..

Han svara: Natta?
Jag: öHm va?
Han: Fel!
Jag: NEJ!?
Han: Jaha?
Jag: Jimmy?
paus
Jag: KVIRRRRRE! (Springer som en dåre mot honom och kramar han)

Hahah så klockrent! Fattade inte det först. Så stod vi och
väntade på cassie och jonte där sen vidare hem till Sven.
När vi kom fram så satt sara och jenny där redan.. Goa
tjejer det där (!!)
Sen festa vi loss, körde "jag har aldrig" blahblah!
Lyssa på låtar, dansa till macarena, sjöng som dårar, skåla vid nyår,
jag fick leka psykolog ett antal timmar, fyllekäk, sovdags vid 07.00..

Vakna upp dagen efter med huvudvärk och höll seriöst på att döö....
Tog bussen till Centrum för att käka American take away pizza..
Och hittade minst 5 hårstrån i -.- Tänk då hur många jag redan hade
ätit.... (PUKE).
Usch!! Sen tog vi bussen hem efter lite vandring på stan för att vänta
på bussen. Sen kom jag hem till Sibban och två glada hundar.. !!

idag = chilldag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0