13 Januari 2011

Hur jag känner just nu

Jag mår bra ibland ovh skit ibland. Det gör vi alla.
Men detta får fan ta ett slut nu. Jag skiter i er alla nu.
Vill ni något så fine, då får ni fan komma till mig.

Fattar inte hur folk kan sitta och bara SNACKA en massa
jävla skit. Och säga att hon sa de och de.. Det är fan
fjortigt, barnsligt, inget liv?
Skaffa er ett liv istället för att snacka om mitt liv. NU
är jag förbannad så slutar detta inlägg.. Sista också
för "schemat" jag skulle följa.. Börja bra men slutade
dåligt. Toppen Claesson (Y)!



Jag har fått reda på att jag ska flytta till den lägenheten jag
vela ha. Rusbogatan 14. Så har börjat packa ner i kartonger,
är typ snart klar. Ska titta på nya möbler i morgon.. Så jag har
varit så sjukt stressad i några dagar nu så ni vet inte.. usch!
Skärpning Claesson!!
Annars gör ja inte så mkt om dagarna, var på arbetsintervju
igår och det gick rätt så bra tror jag.. Min huvudräkning är inte
och leka med ;) hihih!
Tycker själv att jag har bra huvudräkning faktiskt..

Nej nu blir en film sen godnajt!

pCe!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0