' - White America!

Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.


Denna bild tycker jag är helt underbar. Tog den själv med min gamla
Sony Ericsson!? :O Tycker den vart skit fin. Det är ute hos Johans fasters
gubbe. Ilpo! Så jävla fint det var att ligga på den där bryggan och tog
ett glas vin. Det var tider det. Så denna bild tillbringar jag idag.. Dessutom
en massa minnen med denna bild! =)

Dagen idag;

Gått upp i tid, CHECK.
Varit i skolan, CHECK.
Åkt runt med Runfast och gjort en massa skojj, CHECK.
Varit hos Martina med Axan & Klara, CHECK.
Och nu väntar det bästa = Träning kl 15.00, ICKE CHECK!
Ska bli så skönt.. varit ute hela dagen.. typ. Så skönt..

OCH snaaaaaaaart flyttar JAG! =D♥=D♥=D


Och min fråga idag, varför? Som vanligt ... -.-'


Jag just nu;


Lockigt håååår med =D

Nu blire gymmet ;)

Kommentarer
Postat av: jessicah.

du e det vackraste som någonsin gått på denna jord! så söt i utsläppt hår !! :D

2011-02-10 @ 19:58:29
Postat av: nattie

Tack!! :$<3

2011-02-12 @ 00:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0