' - Not Afraid!

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Jag vet faktiskt inte.. Jag skulle väl inte handla som fan heller.
Utan skulle spara mycket till mina barn och så. Sen skaffa körkort
och min bil såklart stylad. Sen ge mycket till mina syskon och min
familj. Och ge min pappa sin Cadillac tillbaka!
Skulle väl köpa en lägenhet också. Och leva livet och göra det jag
alltid velat gjort. Åka till USA och hälsa på dig och en del andra skulle
vara skit skojjigt.
Skulle nog också ta med mig Klara, Martina och Linda till Spanien i två
tre veckor och bara SOFTA!!
Haha nu kanske den miljonen var slut? Hahaha.. Man tänker mycket,
men det händer aldrig så? Varför vet ja inte.. fråga någon som vet det?
Just nu önska jag att jag hade den där miljonen.. För är verkligen knapert
nu.. -.- MÅSTE HA ETT JOBB NU! GE MIG!!

Nej .. nyss kikat på Svensk Maffia.. Alltså vad är detta? Tror dom att dom
är tuffa som håller på sådär? Hallå. Tänk efter lite på andras liv och inte
bara era egna.. Usch blir så arger!
Såg också Oth samtidigt.. Börjar tröttna på det. Frågan är ju också om man
ska vänta till kl 03.00 och vänta till Vampiaries diaries släpper ut sitt avsnitt
eller se det i morgon? Mihihi! Blir nog i morgon det.. Så nuuu, en film sen söva!


Jag just nu! :)

Kommentarer
Postat av: Jane

Septum! <3

2011-02-04 @ 02:18:41
URL: http://thediarybitch.blogg.se/
Postat av: nattie

Japp, men vem?

2011-02-04 @ 13:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0