' - No Love!

Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.



Hahahaha! ‎den ‎18 mars ‎2009, ‏‎13:47:44 är den knäppt! Så det är mer än
ett år sedan dock!! Hur sminka man sig förut? Ser ut som en riktig fjortis
där.. Hahahahah! Menmen, ni ska få en bild där det var för ett år sedan
så enjoy! ;)

Idag har varit en kanon skön dag! Steg upp klockan åtta och började med
sysslor i hemmet som städa, diska, packa ner i kartonger och sådant!
Sen åkte vi allihopa ut till Pershyttan för att fira mamma som fyllde i Tisdags.
Hon fick gelehjärtan och tre kexchoklad av mig nu! Sen har jag hjälpt till
med en till sak som jag icket kan säga nu!
Sen kom jag hem och gjorde lite mat sen dök Martinijus upp, sen ramla det in folk!
Sibban, Linda, Linus, Jimmy, Robin och Robinson! Vi spela kort, vem vill bli miljonär,
skratta, lekte och en massa bus! En sväng till Statoil också!
Alltså snart flyttar jag!? =D
Det ska bli så skönt. Farfar ska hjälpa mig med släpvagn så mycket kärlek
till dig! Sen ska det supas på kvällen med flickorna som hjälpt mig med städning
och flytten! Nu har nästan alla gått förutom Sibban och Marre som ska söva
hos mig. Så nu ska vi slå igång en film och sen sova!

-  En annan sak. Jag vet inte hur jag ska göra alltså.. Det är så jävla svårt val!
Dig eller dig!? Men en sak kan jag säga. DU måste ändra på dig om det ska hända
något mellan oss. Det går inte att du ska bete dig sådär.. Men känns så konstigt..
Känns som jag väljer mellan två kärlekar!? Hallå Claesson!? WTF!!!

Nej HEJDÅ! Så jag inte blir allt för osocial mot marre och sibbeluppan!

En sak till bara    ---  HOFFMAESTRO - Highway Man! Så klockren låt!!!!!! <3<3


Martina Ström som ligger och spelar på *HOST* min telefon,
eller mja hennes ;) hahahahhaha! <3 Me love you!

Sibbeluppan, som sitter bakom mig och spelar på sin telefon! :)
Me love you! <3






pCe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0