' - Long Time Ago!

Ojj!

Var ett tag sen nu. Men det är bara för att jag har flyttat och packat, städa andra lägenheten,
festat, umgåts, packat upp, hundvakt och en massa annat sjukerier! Men nu är det bara rösten
som fattas den GAMEON igen!

Mina dagar har varit roliga och bra.
En del lite sämre pga sjuuuuker.. Men nu jävlar fåre väl vara bra tyckää ja! :)

Igår så gjorde Toni libanesisk mat åt oss allihopa, sen drog vi till blge för dom skulle gadda
sig hos Daniel! Som vanligt så blev det glada människor på hemvägen som var supernöjda!
Sen kom jag hem och låna med mig Ziki och Kitty hem. Syrrans två CHIVAVOR*stavning -.-
Nu leker dom för fullt här så ska snart gå ut med dom så fort ja fått kläder på mig. Har nyss
tagit ur färgen ur håret.. Äntligen svarting igen ! Såre ska vara alltså! Ikväll = POKER!
MYSPYS! :)

NEJ HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0