' - N♥M♥K!

'4. Vad som är viktigast för mig
Att leva livet :)
Idag så har jag varit jävligt bakis.. i princip hela jävla dagen gick
bort för det.. usch!
Festade igår då som sagt, vart kanske lite för mycket för min del. Vi
gick ut på karaoke kvällen på halvan och det var företagsfest men det
gick ändå. jag sjön några låtar och herregud hur det måste ha låtit.
Jag kommer dock inte ihåg det.. menmen.
Idag jobba jag i pokerlokalen och det gick super bra, hade med
mig Pumba dit, och fick reda på en RIKTIGT najsig sak.. Men hoppas
nu bara då! Alla får hålla tummarna !!!!
Sen ringde Klara och sa att jag skulle bli uppplockad och vi hämta
upp Martina och ut och snacka lite skit och sen hem hit till mig och
drack te och spela chikago och sjuan med poäng!
Älskar er två ska ni veta..
I morgon börjar jag jobba igen, haft långledighet vilket har varit
najs!
06-14 fre-lör-sön sen slutar jag på söndag, kanske!
Hoppas på vidareanställning eller vad det heter.. Vill verkligen jobba där!
trivs med jobbet, kamraterna, tiderna, platsen osvosv!
Nu ska jag försöka sova.. Blir inte mycket sömn.. funderar nästan på
att vara vaken tills jag ska åka.. är inte ett dugg trött.. menmen! Vad gör man?
Gooodnajt!
Lite bilder från Onsdagen:
Jag och Linus!
Klara!
Martina i full fart! (:
Jag..
Linus, Jag och Martina!
Jag och Klara!
Jag och Martina!
Klara, Martina och Runfast!
Runfast får avsluta bilderna (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0