' - Wonderful life!


Naima ägde ut mig i Singstar på "kom och håll om mig"

Naima krossar alla :O

Ninja ute i det fina vädret!

Sötnosen!

Martina och ungarna gungar :)

Sara kom förbi med blöjor och snack :)

Spanar på ungarna :)

Hade med oss lite fika ut också!

Mammas darling!<3

Ninja somna i min tröja ... -.-

Naima som snurrar runt i cykel saken :O

Zacke like så!

Och lille viggo höll på och ramla av, stackarn.. <3

Jaaa, där i ligger Ninja ;) hahahah!

Mammas älskling<3

Naima ska nog bli modell? :O eller va tycks?

Zacke är en stor stark bjrön som ser ut och ha kissa på sig? :O

KOm an då!

Martina lika gla så!<3

Ojojoj! Här gåre fort !

Sötnosar<3

Hela gänget :)

Rock and roll mother fucker <3

Fasters ögonsten!<3

Naima höll på och ramla ner !! HAHAH!

Martina försöker och ...

Dra ner mig, men lyckas icke så bra ;D

Hela ligan ;) Martina; Vad blev jag är :O Jag; Konstigt när dom är bruna?

Sötnosara<3

Viggos<3

Naima! :)

And me, och sista bilden :)



Detta är min dag i ord. Tack allihopa för denna dag :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0