' - Tänk om?

Dagen idag har varit helt fucking amezing!
Vakna av att Klara och Martina hoppar i sängen!? WTF!?
Så jag gick upp och hade ett missat samtal, efter många
om och men så ringde jag upp och har fått praktikplats!
FINALLY!
Ska bli sååå skönt! Hjortronmyren i Vby! Med förskoleklassen!
Så börjar på måndag, 08.00-16.00! Långa dagar, men wtf?
Inget bättre för mig ändå! Så i need some help, hundvakt..
Mor min kan väl mkt men när hon inte kan då!?
Den som vill får gärna höra av sig :)

Iaf, sen så kom runfast och Sötnosen Nettan aka Henry åkte
hem och vi stack till backmanska med morsan och sara med
barn. Och lekte i lekparken och satt där och myste för fullt.
Sen gick vi hem till sara och har setat där heeeeela dagen
och kom nyligen hem därifrån. NU sitter man med en handduk
i håret och ska inväntar på att *DU* ska komma in på msn..


Faaan vad jag är orolig i magen.. hoppas hoppas hoppas nu!
Snälla håll tummarna för min skull! Fast ni inte vet vad jag menar,
men gört ändå!

Handdukstjejen ;P


Kommentarer
Postat av: sara

hm... du ska nog se att det blir bra tillslut! vad som än händer. vi kan nog hjälpa med pumba om det körihop sig md jobbet. krams gums

2011-04-05 @ 09:27:52
Postat av: Nattie

Aww, tack! I know <3<3

2011-04-05 @ 14:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0