' - Och jag ska växa upp?

Tjah Tjaaah! ;P

Tog lite sovmorgon idag och vakan vid 11.00 och det var super skönt.
Vaknade och kika på mobilen som varje morgon, och då fick jag ett sms
från Sexbomben Nettis! Allting gick bra osv osv.. Så otroligt skönt det var.
Och det ska bli roligt att höra din röst nu! Kommer dock sakna den gamla..

Åkte ut till Pershyttan och grilla och hade allmänt trevligt. Åkte hem igen.
Skulle lämna tuppe vid St paulus, och då ringde en idiot och trodde hon
kunde bestämma över mig? Maha! Ja kör till, kom igen och bestämm då
som du alltid vill gumman.
Men örk ej mer så har tagit bort dom helt. Och nej jag och Tommy har inte
legat med varandra? Är ni nöjda nu????
Men..? ;) hahahaha!

Har köpt alkohol åt Runfast och kom nyligen hem. Skön dag, mycket sol
och sen ska man ta en dusch och se Biggan och så ska det låta. Någon
som vill joina så kom bara hit :) Mysigt med flera.
I morgon bitti far vi till Vänersborg jag och familjen. Kommä hem på sönda!
Ska fixa till min annons om telefonen också! :)

Så nu; Duscha, musik och glass ♥

pCe , Nattie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aww ^^ Min "nya" röst är inte så olik den jag hade innan ^^ Den har förbättrats ^^

Saknar dig <3

2011-04-16 @ 20:57:56
Postat av: Nettan a.k.a Sässan

Ehm , de är din Nettan som skriver, såg att jag glömde skriva de ;)

2011-04-16 @ 20:58:32
Postat av: Bea

- Gulligt av dig att du vill nämna mig i din blogg, tack ;)



Sen kan jag inte påstå att jag nämnt något om vad du har gjort?! Att fråga är inte att anklaga, den skillnaden borde du lära dig. Puss på dig med Claesson!

2011-04-17 @ 11:42:00
Postat av: Nattie!

förstod att de var du nettan :)

Har dock inte gjort ngt, förutom att umgåts föööör mkt med tommy så ? vi har inte gjort ngt. Det är hennes fel att hon inte kan lyssna, not mine. Får skylla dig själv om du ringer och anklagar mig när du inte ens kan lyssna på min version eller tommys. Och så mkt skitsnack du har snackat om bella är sjukt. ta o väx ngn gång bea.

2011-04-17 @ 16:58:48
Postat av: Bea

För det första så anklagade jag inte, hade DU lyssnat på mig hade du förstått. Stor skillnad på att fråga än att anklaga, och DU om någon borde veta att jag inte anklagar folk utan att lyssna. Men hur ska man kunna lyssna på någon som bara skriker i telefonen? Blir liksom lite svårt då! Du lyssnade inte på mig utan skrek så då är det väl inte så konstigt att man inte kan lyssna på din version. Att inte kunna fronta någon utan att lägga på är rätt omoget - så då tycker jag att du kan ta och växa upp!



Sen undrar jag- Vad har jag snackat för skit om Bella??? Det ska bli intressant att höra :) Skriv här, fb skriv vars du vill men tala om för mig vad för skitsnack jag har sagt! :)

För att inte glömma - Jag är inte typen som snackar skit, vilket jag trodde du visste!



Sen har jag pratat med Tommy också - var ju nån som ringde honom efter att ha klickat mig ;)

Och bara där har du ett bevis att jag inte anklagat er för nåt - kolla upp det ! :) han kunde lyssna iaf, till skillnad från en annan!



Bara synd att du reagerar som du gör , för du vinner inte så mkt på´t !

2011-04-18 @ 10:03:09
Postat av: Nattie

Det var ju all fel på Bella när du var hem till mig i lägenheten, ni som var som syskon sa du. hon bara ljög hela tiden sa du hela tiden.. Men örk ej snacka med dig o hon mer. Du, kom inte och säg annat än att du fråga mig? va fan troru varför jag tog bort dig för? dumt och ens fråga. Men kommentera inte mer om du tror du kommer få svar. För jag skiter i er alla nu! Har annat att slösa min energi kvar. De lilla man har kvar vill säga.

hare gött!

2011-04-18 @ 20:59:53
Postat av: Bea

Jaså? Vad roligt att du vet mer än mig ;)

Nej precis, vi säger att jag anklagar dig.. om det får dig att må bättre :)

Nej du behöver inte svara, aldrig tvingat dig. Men du har väl inte så mkt mer att komma med så kan hålla med dig, svara inte!



Sen är det lite humor när du säger att du skiter i oss, i alla du inte klarar av.. ändå kan du som många andra sitta och nämna folk på bloggen ;) gulligt!!!!



Nåja, lägg dig energi på annat och lycka till med allt :)



2011-04-18 @ 21:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0