' - love?

Yesterday was awesome!
Jag gick upp till systemet och köpte det jag skulle ha, sen träffa jag
på Magnus och Bently och dom följde med mig till Tuppe där allihopa
var. Som; Carro, Kevin, Emilia, Angelina, Sara, Tuppe, Mio, Viggo,
Magnus, Bently, Jag, Morsan, Naima, Zacke, Robinson och hans två vänner.
Fullt hus? Ajjamen!
Vi grilla och hade de allmänt trevligt, sen gick jag hem och Nettan kom hit.
Vi börja sjunga karaoke och hade skit mysigt hon och jag. Gick ut i lekparken
här vi mig och skratta så vi dog flere ggr om.  Hahaha! ;)
Sen kom Diana och Sofie hit och vi börja för kröka hos mig. Utgång vid halv tolv.
Gick till Kingen och lyssna på trubadur, sen hände de en massa med en kompis.
Men han fick åka ambulans och det gick bra allting sån tur är! Tänker på dig!<3
Gick hem vid halv 2, Eller ja.. Evelina och Sanna skjutsa hem mig.
Vid hakv fyra smsade T mig så jag bad han komma hit och de gjorde han. Vi
kika på film och hade trevligt. Vakna av att han skulle gå hem halv nio på morgonen.
Så jag sov vidare ngn timme till.
Nettan kommer hit vid 2 tiden och berättade lite skvaller som hänt henne ;)
Go girl, tror att en viss tjej hade grymt fel efter igår ;) ahahhahah!

KOm nyligen hem från Sara. Morsan och ungarna var där och hälsa på nu när
hon var ensam hemma. Satt o snacka om vad som hände i natt hos mig, och
dom skratta och tyckte att jag skulle köra på? Hahahah! Okeeeej!

Nu ska jag vara social med Nettis som ligger halvt och sover i min sköööna säng.
Passa dig för täcket ;) aahhaha!

Bilder från igår på mig och Puman;






Älskar dig gumms! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0