' - Kerstin, nytt namn?

Dagen igår var inte alls så roligt. Så den tar vi inte här nu.
Gör la inget om man hoppas över en del dagar? ;P

Dagen idag ist var kanon bra! Började med att klockORNA
ringde vid halv 8. Sju stycken klockor ringde ;P så jag skulle
vara säker på att jag kom upp! :)
Åt god och nyttig frukost, sen bar det iväg till bussen. Var på
möte i morse som gick super bra och det var riktigt skönt att
få veta en del saker och prata om en del saker.
Sara kom och hämta mig och vi snacka lite om allting sen hem
dit och käka lunch, Soppa! <3
Så vakna Mio mannen och vi busa lite granna. Alma och Sanna
hämtade upp mig efter ett ta, och fick mina presenter sen jag
fyllde. Jag fick;




Tvättsvamp, Svart blockljus, grön mugg som det står Kerstin på,
röd blockljus, blå gummianka, ansiktsmask, badsalt, rosa gummianka
och en kräm man har på kroppen i duschen som tar bort all död hud!

Tack Alma och Sanna för presenterna, me love you!<3

Dom åkte nyss hem och nu ska jag väl tat lugnt men kanske städa lite.
Ser förjävligt ut här hemma tycker jag -.-'
Ikväll Biggan och tare lugnt, upp på möte IGEN i morgon -.-


SNART SÅÅÅÅ! ;D



Ser ut som jag tallar mig på brösten men nej, det gör jag icket !!
ingen snuskig chey här int nå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0