' - Full, javisst!

Fredag

Ungarna kom hit in till mig och skulle sova här, även Ninja var här. Så jag
blev både hund och barnvakt. Mycket roligt! Ungarna hade så roligt, laga
mat tillsammans, städa tillsammans och busa hur mycket som helst.
Hade dock lovat dom att bada i Vasahallen men hää blev ju ingeeet!
Sen så satte vi oss vid tven på kvällsidan och kika på " så ska det låta ".
Sen sömna dom framför datorn med Bambi på datorn! ;p
Själv somna jag vid 00-01, :) skööent!

Lördag

Vakna vid 08:00 av att Zacke väcker mig och vill att jag ska sätta på en
film åt honom. Medans han kolla han på film så gick jag ut med hundarna
på en promenix, kom in utav att Naima satt som ett "?" i soffan och fattade
inte var jag var. Zacke hade sagt att jag hade gått upp till häxan *HOST*
(grannen) hehe :)

Runfast kom in vid halv ett snåret och vi åkte till systembolaget och handlade
till kvällen, nytt vin Chill Out. ;D. Sen gjordfe jag mig iordning och Näslund kom
hit och vi festade lite grann. Sjöng karaoke med Linda och Nettan. Sen så kom
Marcus och Linda gick, för hon skulle till Åsa på grillning :) Gööttans!
Så gick vi hem till Diana där Magnus, sofie, diana, jag, nettan, marcus, lennie,
jessica, malin, jessica var :) glömt ngn? :O
Så festa vi vidare, fick i min låda och gick ut på paris där det hände en HEEEEL del
saker -.-
Menmen, denna tjej.. Ojojoj hahahhah jag dör !!
Gick hem till Diana vid 02.00 på ef. var inte där så läänge. Sprang tydligen hem sen..
HAHAH! Somna rätt fort? ;P



Söndag (idag)

Mamma ringer; Kan du gå hem till Sara och hjälpa henne med Ninja. Hon har gått under
huset och lagt sig i ett rör!!
Börja klä mig och morsan plocka upp mig. Kom dit och där stod vi och vissla som idioter.
Robinson fick klättra in i ngt hål och kika efter henne, men han hitta henne inte han hörde
henne genom röret bara. Då hade hon somnat så han dunka en sten i röret så hon vakna.
Då sprang sötnosen ut. Så gick vi in och drack lite kaffe. Kommer hem vid halv ett och Nettan
ligger och snarkar i min säng. Började städa och skura gölv. Nu så är jag redo!
Tack för en SUPER trevlig kväll tjejer och killar :)

Smile to the camera?




Taget idag ;P såg dock ut sådär igår ^^ hahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0