' - Fiske!

Nej, ni ska fan inte göra min dag fuckdup. Det är ta mig fan ni
som är det. Sjukt egentligen, den ena snackar skit om den andra
och den andra gör likadant. Nu skiter jag i detta. Ska ni snacka
om varandra, gör det face to face ist, så jävla löjligt och gå via mig.
BÅDA TVÅ! GE UPP!!!!

MIN dag idag har varit perfekt förutom det där. Mamma ringer och
väcker mig och frågar om jag ska med och fiska i Lissjön som ligger
i Garpenberg och jag hänkar på dit. Från 12-16 var vi där. Så nazjigt!
Kom hem till Pershyttan där det vart bus med ungarna och snack med
mor och syster! Så underbart väder och man kunde gå barfota i det
gröna gräset, så SKÖNT! Jag och syster åkte in till stan, till Sara! Tuppe
och Toni stack iväg och fiska. Och vi tjejer ahjo, + robinson som inte var
med oss utan han spela tvspel, vi tjejer spela kort och sen drog syster.
Martina, Linda och Klara kom förbi kom jag ju på !! Så drog linda, sen syster!
Och vi fyra satt kvar och prata om Maffia i Sverige och Skräck filmer !!
Kom nyss hem och nu sitter jag här och bara blir mer och mer irriterad..
Så fuck er! Kommer inte lägga min jävla fittiga energi på er längre, ni är
ju för fan stolpskott hela bunten!!!!

Nu saknar jag Marcus Ericsson som fan.. Love you !! <3

Bilder från idag;








Älskar min familj! NI allihopa är underbara !! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0