' - En badas mother fucker, utan knark!

Var inte min dag igår, men hector och Emelie förgyllde den!
Åkte till Sanna ett tag och snacka och dom festa, :) Riktigt roligt!
Cykla dit och sen därifrån till Västerby med Hector. Skulle till
Emelie en stund, slutade med att jag sov över där. Sibban och
Linus var med där. :) Vakna i morse och tog cykeln och burna in
direkt till pokerlokalen för den skulle städas. Så linda höll mig sällskap
och fick ett super duper bra påskägg, snus! Hihih.. Tack gummsan!
Sen vidare ner till lappens för lite mat, och sen träffa vi Madde så
fick ja min gamla telefon, så nu har jag en riktigt telefon. Och sen
hemåt. Satt på balkongen i ca en timme och bara myste jag och
Linda. Hon stack nyss för den alkolisten ska ut och supa .. -.- (AVIS).
Hahaha.. Ikväll kommer Klara och tänkte smsa Martina och fråga om
hon också vill komma. :)
Så nu ska jag ta ett bad och sen invänta sällskapet :)
Måste bara lägga ut dom här två dikterna, ;)

Sussie

Detta stora paket är hårt

och gissa blir oerhört svårt.

Kanske är det en borrmaskin,

men för tung för en dildomaskin.

Kan den användas för kroppen kan hända.

Bara du inte använder den till din söta ända.

öppna paketat och alla i familjen skall hurra.

hoppas den passar din murra.

Om den inte skulla passa din kala mus,

släpp då en fjärt och ge din man ett stånd och rus.

Love you, Stefan!

Till Susanne Claesson från Stefan Claesson julen 2009

 

Tuppe

Tuff och hård, Stor och stark, en bad as mother fucker utan knark.

Men även i sängen krävs en killer, så här har du ett blått piller.

Från Jim Nyberg till Andreas Claesson julen 2009


Hahahaahahahahahhahahahaha !!!! Så jäffla bäst! ;D


Hejrååååå! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0