' - Confused?

Snacka om att jag är så förvirrad. Förvirrad om allt. Kärleken, vänskapen, mig själv?
vad ska jag tro, hur ska jag tänka.. hihi! Det är inget negativt ;P men saken är den att
jag har lätt för att bli "kär" i någon.. typiskt mig. Och just nu är det en del som
händer inom mig som vill ut, men vilken väg ska jag ta utav dom? hihi!


40 åring, 27 åring, 20 åring, 18 åring, 35 åring, 21 åring ... Ojoj..

Alltså, alla dom är mina typer. Men vill inte ha något förhållande heller just nu. Men känner jag att just "du" är den rätte så chansar jag väl, men kärlek? mitt förra förhållande var rätt misslyckande, det var inte kärlek mellan oss. Jo, okej det första halvåret okej. Men sen då? Då vare bara webben som gällde för dig liksom.. lols! Men nu ska vi inte gå in mera på det utan hur mitt huvud fungerar. Jag skiter i ålder, utan kärlek har ingen gräns för mig. Jag skiter it. Mina känslor flyger runt. Och nu när jag ska göra detta som en del vet så blir man ännu mera confused. Jag vill göra det, men samtidigt kommer jag sakna en del av mig. Men ska bli så skönt att bara kunna släppa sig fri liksom, på ett sätt.
Detta är jag;
En stor tjej på 20år som älskar att vara med vänner, hatar att vara ensam. Som samtidigt älskar poker, kortlek. Skulle inte kortleken funnits, skulle den gå under skulle jag med göra det. Den betyder faktiskt riktigt mycket för mig. Älskar att spela kort. Tribelo, chickago, texas, plump, skippo, tian, bluffstopp m.m. Min fritid består av min käre hund Pumba. En shitzu på 6år som jag älskar som tusan och han och jag håller ihop allting. Han betyder mycket och han förstår mig på något sätt. Jag är tom utan honom. Jag har inget jobb men startar min praktik på Måndag morgon med barn i sex årsåldern i Västerby. Så har jag 90% säkert fått sommarjobb i Långshyttan i år igen. På outu kumpu. Min familj är rätt stor. Består av; Mamma, pappa, storebror, storesyster, lillesyster, lillebror och lillebror. Susanne, Stefan, Andreas, Liselotte, Naima, Zacke och Pontus! Dom tre sista är typ "adopterade" hemma hos oss. Mamma jobbar som familje hem, pappa på outukumpu. Bror jobbar som familjehem och ungdomar. Syster väntar barn och går i skolan. Även bror tuppe som han kallas för har två barn och ett familjehemsbarn. Jag gick barn och fritidsprogrammet på martin koch gymnasiet och funderar på att läsa vidare till kriminalare. Jag är; Sprallig, rolig, har humor, roligt skratt, älskar att umgås, festa, vänner, ordet KEBAB.


"Om jag sa att mitt hjärta slog högt
Om vi kunde fly publiken på något sätt
Om jag sa att jag vill ha din kropp nu
Skulle du hålla det emot mig?
"

Ovanligt inlägg jag vet, kommentera på ni! Och ni som inte har något liv behöver inte kommentera, för jag örk int bry mig ;D God Najt!


Förvirrad Nathalie? Absolut..

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Kärleken kommer när den kommer! och när den kommer av sig själv så är det bästa som finns!

Ta vara på dig och din familj/vänner. <3

2011-04-08 @ 12:36:46
Postat av: Nattie!

tack älskade syster för dom kloka orden <3<3

2011-04-08 @ 18:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0